Skit måndag !

Rubriken säger ju allt.Började dagen med att vakna med min undebara pojkvän,det är nog det positivaste med denna dagen. Och sen hann jag bara äta frukost sen så fick jag så sjukt ont i magen.. Och plus på det en riktigt dålig hår dag. Samt att sminket inte heller ville som jag. Har sen dess haft så satans ont i magen. Det typ hugger till med smärta mellan åt. Hade tänkt sticka till gymmet med Sofia men så blev det inte nu , typiskt för då blir det inte att gymma förens onsdag då det är hoppträning imorgon så det blir tajt med tiderna... Slutade nyss så sitter på bussen hem nu, skönt. Blir att sova och hoppas att magen och jag kan bli vänner igen.
slänger in en bild på en underbar ponnybus.
Ha de ! /S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0