Onsdag..

Hoppträningen igår gick kanon, tränade vägar och att hoppa på bågar. Även lite träning på att kontrollera farten mellan och efter hindret. Det gick helt otroligt bra, nästan lite förvånad faktiskt. Jag och Fanny har annars dom senaste två veckorna bråkat men igår satt att så perfekt underbara ponny !
Dagen idag har varit rätt lugn faktiskt hade No prov på morgonen och Eng test. Båda gick hyfsat bra, engelskan gick bäst blir inte så värst förvånad om det blir omprov eller nått för jag läste inte direkt på . Började läsa i boken igår så ja det gick som det gick.. Efter skolan drog jag och Sofia till gymmet tränade rumpa ,höfter, lår och lite mage. Tränade rätt hårt så vi båda lär ha träningsvärk imorgon..
Nu ska jag fortsätta titta på film !
Bild från ett år tillbaka från min och Fannys första tävling-

/S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0