Fredaaag och lov !

Härliga fredag är nu kommen och jag sitter i bilen på väg hem från skolan. Dagen har varit rätt okej faktiskt utom att vår håltimme är utbyttad till musik med äckel läraren. Hade so redovisning idag , hoppas det gick bra för jag tänker inte sumpa mitt betyg! Annars har dagen varit skapligt skön faktiskt. Blev stan en runda med mormor& mor. Blev en ny fräsig klocka och brunkräm! Hem och äta , duscha och sedan göra vid mig för att fira Antons mamma som fyller år idag. Imorgon blir det att fira Anton som blir 20, hmm han va precis 18?! Tiden går så fort nu för tiden.. Söndagen tänker jag faktiskt ta till att skriva No,So och kanske lite matte pluggande. Både inlämningar och prov efter lovet. Kul..
Hoppas ni får en härlig fredag och helg !

En bild på Älskade Funny Type. Jag tröttar inte ur er med henne?;-)
/S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0