Onsdag -tråkdag

Jaha då var det onsdag och en riktigt tråkig onsdag faktiskt.. Vaknade med lite halsont och hosta, så typiskt jag har faktiskt inte tid för sånt här nu. Så jag kör med halstabletter och dricker varmt te, äter massa frukt och andra vitaminer. Tänker inte vara hemma mera, operation bekämpa förkyldning. Nu när det är så lite kvar i nian så kämpar jag för betygen,så tid för sängliggande har jag då inte! Nåväl blir att klä sig varmt och sedan gå en lång runda på 1-2 timmar. Inte gymmat på en vecka nu och har inte rört mig direkt.
Dressyrträning igår gick bra faktiskt hade lite tur igår, hästapollen var stark i högra sidan och var väldigt stark i höger tygel så hon hängde mer och var mer arbetsvillig i höger varv. Turen var då jag fick första livmoderhalscancer i vänstra armen och har ont inu. Så behövde jag inte hålla i med den armen, på fredag är det Hopptävling 80cm och 70 cm så tar den lille ponnybusen i 70 och storhäst 80 så får vi se hur det går. Fanny och jag hade en riktigt bra hoppträning förra veckan och Merci kommer väl förhoppningsvis också gå bra.. Det blir förhoppningsvis inte som förra året på Fannys och min första tävling att det sluta på akuten och med kryckor. Haha nä nu ska jag ut och röra på mig och senare fixa och trixa vidare med bloggfan ;-)
/S'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0