Fredag !

Ja då var det fredag och dags för fest hos Keila. Lana med julia igår/inatt /idag. bara sovit 2 timmar, men är så sjukt pigg o taggad. Hmm. wierd, men ialla fall så hade vi väldigt kul. julia somna vid halv sex imorse och jag vid halv tio då jag dog av tråkighet. bokstavligen! sedan vakna jag vid halv tolv igen och julia vakna väl runt tolv halv ett. sedan somna hon om och jag väckte henne vid halv två och sa att jag gick hem för att jag tråka ut mig riktigt fett. så antagligen så sov hon vidare, skulle verkligen inte förvåna mig om hon nu gjorde det, hihi.
skriver mer Inatt när jag kommer hem från keila. och gör jag inte det så är det för jag sover hos Anton. Slänger kanske in ett inlägg från mobilen inatt isåfall. nu ska jag stänga av allt och städa rummet en snabbis.Morsan får damp annars.




ha de !


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0