dream it wish it & do it

jag vet, längesen sist, ska försöka komma igång igen , om jag lyckas skärpa mig. Har bara inte haft tid och ingen ork, många tankar som har gått runt i huvudet speciellt idag.    Jaha, var tog denna sommaren vägen ?Ska jag vara ärlig så har jag inte gjort ett jävla piss denna sommaren, vet jag är tråkig. Eller ja, har ridit Beauty en del i början men sen blev hon såld :'/ saknar henne så ! om 10 dagar börjar vi skolan igen "tillbaka till verkligheten" och verkligen ge gärnet sista året innan gymnasiet. kanske in så lätt när man gå på en skola som är värdelös men låt oss göra det bästa av saken.. och även bara en månad tills jag fyller år. riktigt nice faktiskt! En ny header är på g, troligen kommer den upp imorgon eller nått. min ♥bästavän' fixar upp den. världens bästa som verkligen vill hjälpa mig ! lär ju aldrig mig själv. dumt dumt dumt,vill kunna själv.
Nä nu ska jag se vidare på tv och ladda ner filmen Charlie St.Cloud, tydligen ska det vara Zac Efron som spelar huvudrollen. iiiih, han är så sjuukt snygg! vad jag hört ska den vara rätt så bra. så det blir att se på den filmen senare inatt.

 du är ljuset i mitt liv, bästavän♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0