nya kläder. raka håret?

morsan säger nä, jag protesterar, men hallå? det är väl inte hon som ska raka? jag vill bara raka typ 10 centimeter på vänstra sidan? hur svårt kan det va? sen lägga blåa slingor? ;p
är det så farligt? =)  sidecut !

iallfall. köpt klänning och sånt till dopet , inte så farligt dyrt iheller faktiskt. lagom pris.
jag vet att jag inte varit så aktiv men man har haft fullt upp... säger vi.. =)
inatt åker vi och hämtar brosan, han är saknad faktiskt !
ha det bra kram.

bild på sakerna


Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

fan va najs, har själv kollat på den koftan!!! Grr! får se vad de blir.

2010-08-21 @ 22:33:47
URL: http://lisnilsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0