Brosan kom äntligen hem !

 hej hopp gummisnopp..  brosan kom hem inatt. hade en del att visa och ge som han köpt i Turkiet. själv fick man lite. =)
det blev en lång natt efter vi hämtat honom. en del att berätta, det verka ha varit grymt kul iallafall..
har saknat honom faktiskt, låter fel att komma från mig men det har jag faktiskt.

vill ni se bilder?(:

 mor skickade pengar med marcus ner så han köpte till mig (: så detta fick jag av mor & far..
 Röda converse- All star.

 Svart adidas väska

 en svart & vit adidas tröja och en vit & blå adidas tröja.

 olika björn borg trosor :)

och denna Lacoste handuken fick jag av marcus (:




 Marcus när vi kommer hem. sitter och klagar på sin macka ? :)
 yeeah !

 neger ! :D


foton; privat !

Kommentarer
Postat av: Louise - Kvinnlig målare och mamma till Hampus

fy fan vilken piiiiip neger!!!! oj oj oj... då skulle man ju skickat med honom pengar. grr! snygga kläder o saker!

2010-08-22 @ 12:59:16
URL: http://lisnilsson.blogg.se/
Postat av: celine

vilken stad var din bror i? :)<33

2010-09-22 @ 16:57:13
URL: http://celinemohtashemi.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0